Asiakaspalautteet

EKAMIn turvallisuus teemapäivästä:

"Opin paljon uutta, esim hätävarjelun. Mielenkiintoisia tarinoita vetäjiltä. Kaikki on mahdollisia asiakkaita, jos onnistuu hankkimaan toisen luottamuksen, siitä voi hyötyä myöhemmin. Ihminen muistaa enemmin negatiiviset kuin positiiviset asiat. On kolmenlaisia asiakkaita, vaikeistakin asiakkaista saa hyviä puhumalla ja antamalla luottamusta. Hyvin rakennettu esitys, äänetön viestintä on merkittävää. Puhe selkeää"


EKAMIn turvallisuus teemapäivästä:

"Moi, kiitos minunkin puolesta esiintyjille. Olette todella molemmat rautaisia ammattilaisia, kiitos kun jaoitte osaamistanne meidän opiskelijoille. Täällä Kotkan päässä ei juuri joutunut puuttumaan "häiriöihin" eli puheenvuorot todella tempaisivat mukaansa ja keskusteltavaa & ajatusten vaihtoa olisi riittänyt pidempäänkin."

AVEKKI -kertauskoulutuksesta:

"Heips Saara!

Lämmin kiitos Avekki koulutuksesta.
Vanhan kertausta ja uuden oppimista, kiitos.
Et olisi mitään paremmin pystynyt tekemään, joten hienosti olit päivän suunnitellut.

Tunnut vielä olevan lämmin, huumorintajuinen ja käytännön ihminen, joten noilla taidoilla kyllä koulutus onnistuu!"

AVEKKI -Kertauskoulutuksesta:

"Kiitos vielä koulutuksesta. Asiaa oli paljon ja siitä ehkä pääkohtina jäi itselle mieleen ne asiat mistä nousi keskusteluitakin enemmän. Oli kiva kuulla, että olit itsekin työskennellyt meidän kohderyhmän kanssa, niin sieltä nousseet esimerkit yms. olivat hyviä sitomaan teoriaa käytäntöön. Harjoitteluihin nyt toivoisi aina enemmän aikaa, mutta vinkki viikoittaiseen tai kuukausittaiseen harjoitteluun oli loistava. Sen aion ehdottomasti ottaa meillä käyttöön!"

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita